Minden, ami 480-as téma, itt lehet felvetni, kérdezni, tapasztalatot cserélni!

19 Comments

  • 48Van

    Szia Czimbi!

    Érdeklődnék, hogy amit árulsz, az milyen tetőablak? Nyitható? Amúgy hányféle tetőablakot gyártottak a 480-hoz? Volt motoros is? Lehet ilyet kapni?

    Üdv.

    48Van

    • czimbi

      Ez a tetőablak egy irányba nyitható, eredeti VOLVO tartozék, gyári csomagban. Volt persze motoros is, de az csak gyári szereléssel rakták bele a kasztnikba. Nem hinném, hogy egy ilyen motoros új darabot találni fogsz. De tudod, sohase mondd, hogy soha!

  • 48Van

    Tehát nem csúszik félre, csak billenthető? Bele lehet vágni olyan tetőbe, amiben nincs napfénytető?

    • czimbi

      Igen, a fotókon látod.Természetesen bevágható, szerelhető, hisz gyári, egy speciális merevítő vas is jár hozzá. A gyáriak csak tudták, mit csinálnak! 🙂

  • 48Van

    Sziasztok!

    Valaki meg tudná mondani, összesen mennyi a 480 Turbo fékrendszerében a fékfolyadék mennyisége?
    Le szeretném cseréltetni.

  • 48Van

    Szia Czimbi!

    Egy észrevételem volna a 480-asokról szóló oldalhoz. Írod:
    “Az 1985-ös gyártás beindítása után két akkori turbós konkurenssel (Honda Prelude 2.0, VW Golf GTI) közösen tesztelték az autó vezethetőségét, fogyasztását és futóművét, íme a tesztfilm! ”

    A Prelude és a Golf nem turbósok, hanem 16 szelepes szívómotorosok, a Golf 1,8-as, a Prelude 2 literes. Ha jól sikerült kibogarásznom, akkor a Golfba a 139 lóerős motort tették, az európai piacos Prelude pedig 137 lóerős volt, tehát a jutyúbos videón sem helyesek az adatok, már amennyiben a wikinek hinni lehet. Ebből is látszik, hogy a lóerő nem minden, mert a 480-as szépen helytállt a gyorsulástesztben, jó dolog a turbó…:-)

    • czimbi

      Köszönet a kiegészítésekért! Jól látod, egy lóerőben gyengébb autóval álltak ki a svédek és remekül helytállt a kis vas! Az 1992-től beépített kétliteres szívómotor is nagyon kellett, illik is az autó karakteréhez.

    • czimbi

      Üdv! Ha a specifikációja egyezik a gyárilag előírttal, gond nélkül használható. A gyár a Castrolt ajánlja, én azt tennék bele.

      Robi

  • Üdv. Mindenkinek
    2017-ben hírdettem alkatrészeket.Czimbi szerintem te vàsàroltad meg
    Lett egy 1989-es 480- ES 1.7i 04.06-àn lejàr a mûszaki vizsgàja.
    Èrdekelhet valakit?
    255.000ft

    • czimbi

      Szia! Üdv nálunk! A gépről több infó kellene, sok fotóval és felteszem a portál adás-vétel oldalára, meg az fb-re is. Lehet, hogy én voltam az elkövető, semmi sincs kizárva! 🙂

      • Szia.Köszönöm a befogadást.Abban kérnék egy kis segítséget hogy a képeket hova tölthetem fel,és hogy? Nincs szívem megbontani mert szerintem nagyon jó alap.Kicsi hibákkal.Bitang a motorja és a karosszéria is az íveket leszámítva jó.Persze vannak hibái de nem műszakilag.Jobb első bukólámpa és a bal első elektr.ablak szerkezete nem jó(a motor jó)Gyári Volvo Gumi szőnyegek,Bőr ülések(Na a bal elsőt varrni kell igaz)De a többi szép.Alig van 1-2 műanyag amin repedés van.A többi rendben.Előre is köszönöm a segítséget.P.Viktor

        • czimbi

          Szia!

          Ha a Fórumra regisztrálsz, ott a megfelelő rovatban feltölthetsz hozzászólásonként 5 fotót. Másik lehetőség, hogy a czimbijrkukacgímélpontkomra elküldöd a fotóidat és én felteszem őket. Hát igen, ha olyan az állapota, kár szétkapni…!

          • Benne vagyok,viszont a régi Email címem és jelszóm már nem él.Én voltam a Volvo 1.7 turbo 🙂 domain néven.A ködlámpa és a két fehér index volt tulajdonosa.Talán ez segít!Még beszélgettünk is egy jót.
            Köszönöm

Hozzászólás a(z) czimbi bejegyzéshez Kilépés a válaszból

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..