A 440-es 1988 és 1996 között több mint 384 ezer példányban került gyártásra, az akkori Golf ellenlábasának szánták, a négyesek legnagyobb számban gyártott típusa. Magasabb ára miatt természetesen nem fogyott annyi belőle, mint a német vetélytársból. A tervezők a lerövidített hátsó rész alapján az alsó középkategóriába pozicionálták.  Az 1990-es évek elején első helyen állt az európai autóvásárlók kedveltségi listáján. Egy francia műhely kis sorozatban kombikat is készített a típusból. Ennek ellenére a 440-es sohasem lett kasszasiker, ami talán annak tudható be, hogy a 480-ashoz képest semmiben sem volt egyedülálló, a turbós változatai azonban igazi báránybőrbe bújt farkasok. Tartósságukról mindent elárul az, hogy a 440-esek nagy része még ma is rója az utakat, sok helyen rendőrautóként is szolgált. Motorikusan kiforrottak, az apró elektromos hibák okozhatnak kisebb gondokat az elhanyagoltabb daraboknál. Az 1993-as facelift utáni változatok kétliteres szívó változatai elnyűhetetlen darabok. A motor mindent kibír, hamarabb fárad el a futómű és a kasztni, a legtöbb kivont autó ez utóbbi kettő miatt kerül bontóba.



Belsok1_4xx
Bőr és bőr-szövet huzatok
« 1 A 3 »


440-es médiaanyagok:



A honlapon szereplő anyagok, képek a “Volvo Car Corporation” és a magyarországi négyes Volvók tulajdonosainak szellemi tulajdonát képezik!